insert-headers-and-footers
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/norskbedriftsformidling.no/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6114bold-timeline
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/norskbedriftsformidling.no/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6114bt-cost-calculator
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/norskbedriftsformidling.no/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6114Å bygge et varemerke, eller «branding» er noe alle bedrifter gjør, uavhengig av om man tenker over det eller ikke.
Kort sagt kan man si at ditt varemerke er HVORDAN dine kunder oppfatter din bedrift, med alle positive og negative assosiasjoner det innebærer, og hvilke følelser din bedrift vekker I kundene.
Dersom en bedrifts logo eller kjenningsmelodi får deg på godt humør er du med sikkerhet en del av deres målgruppe og det er godt gjennomtenkt fra deres side at deres varemerke gjør deg I godt humør.
Hvordan du kommuniserer med dine kunder, hvordan du er kledd og hvilke produkter og tjenester du tilbyr er alle elementer som inngår I ditt varemerke.
Spørsmålet som gjenstår, er: Ønsker du å kontrollere ditt varemerke eller ikke? Vil du påvirke det dine kunder ser, føler og tenker når de kommer I kontakt med din bedrift?
Man kan aldri undervurdere viktigheten av en bra logo.
Din logo representerer helheten av din bedrift og er ofte det første inntrykket dine kunder får, og vi vet alle hvor viktig et godt førsteinntrykk er.
En bra logo representerer et budskap, og forteller alle som ser den: «Dette er hva vår bedrift står for»
Målet med en logo er å formidle dine prioriteringer – For eksempel enkelhet, ro eller profesjonalitet.
Hvilken følelse ønsker du at dine kunder skal forbinde med din logo og din bedrift?
Har du ikke tidligere erfaring med design, eller føler at du ikke vet helt hvor du skal starte når det kommer til en grafisk profil kan du booke inn et møte med en av våre designere.
Uavhengig av om vi designer din logo eller ikke, så hjelper vi gjerne til med tips og inspirasjon.